پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3115
-
الف
+

جزییات چهارمین جشنواره فیلم یاس اعلام شد

مصطفی ابطحی دبیر چهارمین جشنواره فیلم یاس در نشست خبری این جشنواره، جزییاتی از برگزاری آن را اعلام کرد.

مصطفی ابطحی دبیر چهارمین جشنواره فیلم یاس در نشست خبری این جشنواره، جزییاتی از برگزاری آن را اعلام کرد.

وی گفت: ارزیابی منصفانه کارهای تولیدشده یک سال سینماگران و شناسایی استعدادهای جوانان در سینما از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره یاس است.

ابطحی افزود: ده سالی است که شبکه نمایش خانگی تأسیس شده و امروز به خود می‌بالیم که برجسته‌ترین کارگردان‌ها و بازیگران در  این عرصه حضور دارند

دبیر چهارمین جشنواره فیلم یاس اظهار داشت: شبکه نمایش خانگی عرصه خوبی برای ظهور و بروز استعدادهای جوان در حوزه سینما به حساب می‌آید و برای ارتقای سطح آن جشنواره فیلم یاس را به وجود آوردیم.

ابطحی افزود: ارزیابی منصفانه کارهای یک سال سینماگران و شناسایی استعدادهای جوانان در سینما  از مهمترین اهداف ما در برگزاری جشنواره یاس است.

مدیر عامل مؤسسه رسانه‌های تصویری گفت: 108 فیلم در 5 بخش به دبیرخانه این دوره از جشنواره رسیده که 20 اثر از میان آنها پذیرفته شده است.

وی افزود: 60 فیلم در بخش خانواده، 4 فیلم در بخش‌ کودک و نوجوان، 4 مستند،4 فیلم هنر و تجربه،3 فیلم در حوزه دفاع مقدس و11 فیلم کمدی داریم. در بخش بین‌الملل هم 84 فیلم از کشور‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

ابطحی گفت: در این جشنواره از علی نصیریان، ثریا قاسمی، داریوش اسدزاده و خانواده دو مدافع حرم از مدافعان حرم مازندران قدردانی خواهد شد.

گفتنی است چهارمین جشنواره بین‌المللی یاس از 22 تا 26 آذر در رامسر برگزار می‌شود.

ح ی / ح ی

نظر شما
ارسال نظر